Inschrijfstop excursie Breda

Op 9 september as. organiseert de VG-Activiteitencommissie een excursie in en rond Breda.
Enige tijd terug heeft ieder lid daar een uitnodiging voor ontvangen.

140 leden hebben zich daar reeds voor ingeschreven, waardoor het maximum aantal deelnemers is bereikt.
De inschrijving is daarom per vandaag (19 juni 2026) gesloten.
De inschrijving via de website is gesloten en er wordt vanaf heden gewerkt met een wachtlijst.

Heb je je nog niet opgegeven, maar wil je wel mee?
Stuur dan een mailtje met je naam/namen naar het Ledensecretariaat (ledensecretariaat@vg-anwb.nl) onder vermelding van ‘Excursie Breda’. Mochten er ingeschreven leden afvallen, dan zal je via het Ledensecretariaat benaderd worden om alsnog mee te gaan.

Meer berichten